polski english

Praca

Kim jesteśmy?

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem, który ceni sobie uczciwość, rzetelność i profesjonalizm. Za cel stawiamy sobie pomoc przedsiębiorcom z całej Polski w rozwijaniu swojego biznesu. Dzięki nam do skutku doszło wiele transakcji i kluczowych umów. Dzięki nam właściciele firm czują się pewnie, bo mogą liczyć na nasze wsparcie. Tworzymy niezwykłą wspólnotę, do której teraz Ty możesz dołączyć!

Kogo szukamy?

Szukamy osób posiadających zapał do pracy, bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych i głowy pełnej pomysłów. Mile widziane będzie doświadczenie sprzedażowe, administracyjne lub w koordynowaniu projektów.


 

Aktualne oferty

Asystent ds. komunikacji i nowych mediów


Interesują Cię nowe media, lubisz pisać i nie sprawia Ci to trudności, chcesz, aby świat o Tobie usłyszał, ale marzysz, aby pracować w miejscu, które nie jest korporacją z szefem-gnębicielem, a współpracownikom możesz zaufać i liczą się oni z Twoim zdaniem?

 

Dołącz do Zespołu Komunikacji Towarzystw Biznesowych. Od 8 lat rozwijamy nasza działalność w całej Polsce. Łączymy ludzi i uczymy ich budować relacje na zaufaniu. Rzetelna praca to podstawa naszych działań.

 

Nie dostaniesz od nas własnego boksu w open-space i pączków na wielogodzinnych spotkaniach (mamy dobrą kawę!), ale damy Ci coś więcej...

 

Chcemy, abyś stał się członkiem Zespołu, który jest odpowiedzialny za prowadzenie komunikacji Towarzystw Biznesowych, rozwijał w tym zakresie swoje kompetencje, zdobywał doświadczenie (może do tej pory nie otrzymałeś szansy?) i budował z nami wizerunek naszej Spółki. Jeśli lubisz pracę, nowe wyzwania i chcesz w przyszłości zostać Media-Ninja – dołącz do nas!

 

Zakres obowiązków (co chcielibyśmy Ci powierzyć):

1. Obsługa strony internetowej oraz landing page’ów wydarzeń (tworzenie lub współtworzenie treści, aktualizacja treści w ramach współpracy z innymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi)

2. Obsługa kanałów komunikacji w mediach społecznościowych lub koordynacja działań innych administratorów

3. Dbanie o komunikację wewnętrzną i zewnętrzną dotyczącą wydarzeń bieżących

4. Kontakty z podmiotami zewnętrznymi w ramach współpracy PR i marketingowej

5. Wsparcie działu komunikacji w bieżących projektach


Wymagania:

1. Lekkie pióro i umiejętność, syntetycznego pisania angażujących treści i treści sprzedażowych
2. Podstawowa znajomość środowiska CMS (np. Wordpress)
3. Bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych
4. Dobra organizacja pracy, sumienność i terminowość
5. Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i priorytetyzacji zadań
6. Umiejętność nawiązywanie relacji i prowadzenia korespondencji z różnorodnymi podmiotami
7. Kreatywna i dynamiczna osobowość
8. Uczciwość
9. Chęć uczenia się i rozwoju


Dodatkowe atuty:
1. Znajomość języka angielskiego
2. Doświadczenie w tworzeniu tekstów, tekstów sprzedażowych, mailingów etc.
3. Doświadczenie w pracy z mediami
4. Doświadczenie w pracy biurowej
7. Umiejętność obsługi programów graficznych

A to tylko na początek... bo praca z nami, to przygoda, do której Cię zapraszamy!

 

Prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny (napisz, dlaczego to właśnie Ciebie nasz Zespół potrzebuje). W tytule wiadomosci napisz "Asystent ds. komunikacji i nowych mediów":


praca@towarzystwobiznesowe.pl


 

Zakres podstawowych obowiązków:

  • analiza rynków zagranicznych w kontekście ekspansji TB
  • pozyskiwanie wartościowych kontaktów we wskazanych krajach
  • koordynowanie działań mających na celu uruchomienie grup networkingowych we wskazanych państwach
  • koordynowanie wydarzeń w kraju i zagranicą
  • dbanie o komunikację anglojęzyczną poprzez social media, mailingi, strony www należące do TB

 

Nasze oczekiwania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętności analityczne
  • umiejętności prezentacji wniosków płynących z analiz
  • umiejętność koordynowaniem kilku projektów w tym samym momencie
  • umiejętności interpersonalne, służące nawiązywaniu znajomości
  • elastyczność i mobilność

 

Prosimy o przesyłanie CV w tytule maila wpisując „BDM International


 

Zakres podstawowych obowiązków:

  • tworzenie treści na strony internetowe
  • pisanie artykułów
  • praca przy tworzeniu gazety Merkuryusz Towarzystw Biznesowych
  • prace administracyjne
  • wspieranie biura w nowych projektach

 

Nasze oczekiwania:

  • zapał do pracy
  • lekkie pióro
  • głowa pełna pomysłów
  • mile widziane doświadczenie marketingowe

 

Co oferujemy:

  • pracę w centrum Warszawy
  • miłą i inspirującą atmosferę pracy
  • możliwość realizowanai własnych pomysłów
  • udział w Dniach Otwartych Towarzystw Biznesowych
  • udział w szkoleniach Towarzystw Biznesowych
  • możliwość zdobycia wielu cennych znajomości

 

Prosimy o przesyłanie CV w tytule maila wpisując „Praktyka


 

Brzmi interesująco?

Prześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny (napisz, dlaczego to właśnie Ciebie nasz Zespół potrzebuje) na adres:

 praca@towarzystwobiznesowe.pl


Informujemy, że rozpatrywane będą CV, które  zawierają klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”